Freelance Konsulenten

Freelance-Konsulenter rekruttering

Hvorfor benytte Freelance Konsulenter?

Måske du allerede har besluttet dig. Du ønsker hjælp til at finde din næste marketingekspert og vil bare hurtigt i gang. Hvis det er tilfældet, så klik her, og kontakt os med det samme.

Er du derimod i tvivl om, hvad iMarketeers kan gøre for dig, så læs videre. Vi kan hjælpe dig, hvis:

# Du akut mangler en marketingekspert.

# Du har en medarbejder, der f.eks. skal på barsel eller sygemeldes, og du derfor mangler en ny medarbejder.

# Du står midt i en organisationsændring og ikke kender dit fremtidige bemandingsbehov.

# Du har igangværende marketingprojekter og mangler kvalificeret ekspertise.

# Har behovet, men ikke mulighed for at fastansætte en medarbejder.

# Du tror på, at eksterne medarbejdere kan løfte vidensniveauet i din marketingafdeling.

Vi har arbejdet med bemanding siden 2001, og vi tror på at, midlertidige medarbejdere tilfører din virksomhed høj værdi – og vi har sat os for at bevise, at anvendelse af midlertidige marketingeksperter er en god forretning.

Dine fordele og udbytte

Tempo

Det er sjældent belejligt at mangle en medarbejder. Vi har derfor gjort tempoet i vores leverancer til en mærkesag.

Fleksibelt

 Vi giver dig den fleksibilitet, du ønsker, og du kan frit vælge opsigelse fra dag til dag på dine opgaver gennem os.

Enkelt

Du fokuserer på dine opgaver – og vi tager os af alt det administrative arbejde. Enkelt og præcist som det skal være.

Effektivt

Brugen af eksterne medarbejdere øger effektiviteten i din organisation. Du får tilført ny ekspertviden og fornyet energi.

Konceptet Freelance Konsulenten

Konceptet er sammensat, så det giver dig tempo, enkelthed, resultater og value for money.

TEMPO

…opnår du, fordi du allerede inden for 3-5 dage bliver præsenteret for egnede kandidater.

ENKELTHED

… fordi vi sørger for alle de administrative processer og giver dig den fleksibilitet, du har brug for.

# RESULTATER

…fordi driften forstyrres så minimalt som muligt og du har tid til at fokusere på dine egne opgaver.

# VALUE FOR MONEY

… får du, når freelancekonsulenten kan sit håndværk, er selvkørende og hurtigt kommer ind i sine opgaver. Nye muligheder for vidensdeling opstår, og effektiviteten øges.

Hvad er processen?

Freelancekonsulent

STEP 1. Afdækning af opgaven

STEP 2. Søgning og udvælgelsesprocessen

STEP 3.Du vælger freelancekonsulenten

STEP 4. Holder kvaliteten?

STEP 1. Afdækning af opgaven

Vi mødes og bliver enige om det rigtige profilmatch til jobbet. Vi lytter til dine ønsker og krav og sætter os ind i jeres virksomhedskultur og værdisæt. Vi arbejder ud fra mottoet: ”Hvis du tror kompetence koster, så tænk på, hvad inkompetence kan koste i den sidste ende” – og vores erfaring siger os, at det godt kan betale sig at gøre en ekstra indsats i afdækningsfasen.

STEP 2. Søgning og udvælgelsesprocessen

Når opgaven er afdækket, går vi straks i gang med at søge efter egnede kandidater i vores netværk. Det er naturligvis effektivt, at vi arbejder struktureret, men hemmeligheden bag et succesfuldt match ligger gemt helt andre steder i processen. Denne viden er vores håndværk – og en del af vores løsning til dig. 

STEP 3. Du vælger Freelance Konsulenten

Vi udvælger, og du vælger. Du præsenteres for 2-3 egnede kandidater, afholder samtaler med kandidaterne og vælger din favorit. Er du i tvivl, spørger du os blot til råds. Vi er kun interesseret i det rigtige match og i at gøre det let for dig. Hurtigt, effektivt og ligetil. 

STEP 4. Holder kvaliteten?

Holder kvaliteten? Ja, det gør den! Og for at du kan være helt sikker, følger vi konstant med i udviklingen af opgaven. Vi er meget bevidste om betydningen af en fortsat høj motivation hos freelancekonsulenten, og har kun ét for øje: Kun den bedste oplevelse er god nok til dig, og først når du er yderst tilfreds, så er vi det også. Det skaber gode relationer – og giver mening.